Pages

piątek, 4 lutego 2011

Wyroznienie

Witajcie Kochani

Biegne sie pochwalic wyroznieniem jakie otrzymalam od Chmurki. Chmurko dziekuje bardzo i jest mi bardzo milo. Zaczelam pisac ten blog bo bez dziergania nie wytrzymalabym dlugo i chcialam sie podzielic moja pasja a takze sledzic inne blogi, podziwiac i uczyc sie ciagle czegos nowego.  



Dziekuje wszystkim, ktrorzy odwiedzaja mnie regularnie i tym ktorzy tylko wpadaja na chwile. Dziekuje za wszystkie komentarze, jest mi bardzo milo. Bardzo ciezko byloby mi wyroznic poszczegolne osoby bo podziwiam Was wszyskie. Przekazuje to wyroznienie wszystkim ktorzy mnie odwiedzaja i ktorzy dziela moja pasje. Pozdrawiam 

1 komentarz:

  1. Gratuluje wyróżnienia i dziękuje za wyróżnienie. Je też tak właśnie zrobiłam. Bardzo ciężko jest wybrać tylko 10 blogów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń