Pages

wtorek, 22 lutego 2011

Abrazo

Chmurko dziekuje. Tez wydaje mi sie, ze kotek zostanie czarny. NIe jestem przesadna to kolor nie ma znaczenia :) Moze zrob sobie najpierw Abrazo chyba jest latwiejsze bo bez nupkow. Wiecej azuru za to ma. Nie wiem z jakiej wloczki zaczelas Annisa, ale rodzaj wloczki ma zdecydowanie duze znaczenie przy robieniu szali. Nie zebym byla ekspertem, ale tak jakos czuje :) Pozdrawiam
Oslun zgadzam sie, ze czarne jest piekne. Nie mialam pojecia ze kot ma tyle zalet :) Powiem mezowi, a ze do czterdzieski mu niedaleko to sie powinien przejac :) Pozdrawiam
Mirabelko nie zasnelam, przeciwnie super sie czytalo, dziekuje za wszystkie mile slowa. Jeszcze sie do konca nie zdecydowalam na kociaczka bo maz sie burzy :) mam jednak nadzieje ze sie da przekonac jak mu przytocze wszelkie zalety zwiazane z posiadaniem kota :). Wiem ze zamiast kota on chcialby nastepne dziecko, ale jakos nie jestem przekonana. To nie to co w Polsce. Mam juz jedno, ktore sie wychowuje bez bliskiej rodziny i wiem jak to ciezko. Starzeje sie juz w prawdzie to moze faktycznie czas sie zastanowic nad nastepnym. Wracajac do tematow wloczkowych to jak masz tylko ochote i czas rob szale. Sa super, a wcale nie takie straszne. Abrazo robi sie szybciej niz Annisa, bo nie ma nupkow. Twoja welna jest pewnie podobna do mojej Annisowej. Pozdrawiam :)
Eve-jank dziekuje. Kotki bede widziala moze w czwartek bo kolezanka mowi ze ich mama bardzo opiekuncza i nikomu nie daje ich ogladac. Kolezanka mowi ze w wczoraj schowala kociaki pod lozkiem jej corki. Dam jej jeszcze troche czasu zanim pojde odwiedzic. Juz sie nie moge doczekac :) Zdjecie swetra na ludziu moze jutro Pozdrawiam

Mowilam, ze mam wolne i podgonie troche Abrazo. Podgonilam. Azur skonczony i bede teraz robic rzedy skrocone. Wloczka dzierga sie swietnie na piatkach. Bardzo miekka i wydajna. Pewnie dalej bym robila Abrazo, ale sie troche znudzilam, Na razie prezentuje sie tak:


A tak w zblizeniu. Czuje ze z ta welna ladnie sie zblokuje i bede miala rozki takie jakie chce :)


 W miedzyczasie zaczelam dziergac ten oto szal. Robie go na drutach 5,5mm z Araucanii 100% welny. Szal bardzo podstawowy nie ma w nim nic nadzwyczajnego. NIe mam praktyki w szalach dlatego pomyslalam ze musze sie troche podszkolic. Pomyslalam ze jak go zrobie to wysle go mamie do POlski. Mama ma urodziny w Kwietniu.
Szal z Ravelry. Jestem beznadziejna w sledzeniu angielskich wzorow. Wszysko jest w nich rozpisane do ostatniego oczka. Ja jestem wzrokowcem i musze schemat widziec zanim sie za cos zabiore. Ten wzor ma akurat schemat, ale postanowilam, ze kazdy nastepny anglielski wzor bez schematu rozpisze sobie na Excellu.
Na razie prezentuje sie tak. Mam okolo 127 oczek na drutach. Ten szal w przeciwienstwie do Abrazo  dzierga sie od gory.

 A tak w zblizeniu
Wczoraj listonosz przyniosl list z tymi oto gazetkami. Mama ciagle wysyla mi polskie gazetki. Ten list byl niespodzianka. W ogole sie nie spodziewalam tylu gazet za jednym razem. Na dodatek jedna z nich to gazeta ze wzorami skarpetek na szydelku. Rewelacja. Na pewno wyprobuje w tym tygodniu 

 A to bluzka na ktorej zawiesilam oko. Bardzo letnia :)

 I taka kamizelka jeszcze zimowa w prawdzie, ale mozna na wiosne tez nosic.

+ Na koniec powiem Wam gdzie jutro jade. Jutro jade do wielkiego sklepu z wloczka :) Mam zamiar spedzic tam wiekszosc dnia :) Reportaz ze sklepu bedzie jutro. Mam nadzieje ze nie wydam za duzo pieniedzy. Musze sobie kupic cos na urodziny bo to juz w weekend :) Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Oj tej wyprawy do sklepu z włóczkami to Ci zazdroszczę. Abrazzo super wygląda, a szal jest rewelacyjny- bardzo mi się podoba zestawienie barw w tej włóczce. Co do wzorów to ja teżwolę obrazki- jestem leworęczna i dziergam w przeciwnym kierunku- dlatego z obrazkiem łatwiej

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor Abrazo mię urzekł:) a kota mamy od roku, nasz jest bardzo samoobsługowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. chusta i szal będą śliczne ,czekam na finał:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Basieńko, jestem jedynaczką i nikomu nie życzę. Strasznie trudno się żyje: nie ma na kim w dzieciństwie poćwiczyć zachowań społecznych, odpowiedzialność do ziemi przytłacza, rodziców nigdy się nie zadowoli, egoizm wmawiają ci wszyscy, związki się sypią -KICHA PO PROSTU!

    OdpowiedzUsuń
  5. Abrazo ladnie sie zapowiada, nie moge sie doczekac finalu no i ciesze sie niezmiernie, ze robisz na 5mm. Mnie sie wydaje ze bfl jest tak samo miekki ale moze sa subtelne roznice w zaleznosci od uzytego barwnika? Np. jak welna jest mokra to szara jest bardziej sztywna niz pomaranczowa ale po wyschnieciu sa raczej takie same. No ale moze to czuc dopiero w robocie a jak ostatnio pozbywam sie mojego bfl na pniu i juz dawno nie mialam okazji sama z niego dziergac :( Ciekawa jestem bardzo o jakim to wielkim sklepie z wloczka piszesz.

    Oslun, co do jedynactwa to sie zgadzam z Toba w pelnej rozciaglosci. Nie moge sie pozbyc stygmy egocentryczki, histeryczki i samoluba. Grrrrr!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wiem co kupiłaś. Super. Fajne gazetki na pewno coś fajnego z nich zrobisz.
    Kotki lepiej nie stresuj. Różnie reagują kocie mamy na gości. Zwłaszcza jak kogoś nie znają.
    Pamiętam jak kotka mojej koleżanki miała kociaki. Siedziała z nimi za fotelem. Nikt się tam nie mógł zblizyć. Prychała na wszystkich. Ja przyszłam na drugi dzień po urodzeniu i zobaczyłam kotki. Wyobraź sobie że ta kotka sama mi je pokazała. Zaprowadziła mnie za ten fotel i pokazała swoje dzieci. Dumna była. Miałaczała zadowolona. Tylko ja tą kotkę znałam od małego kociaka. Ona mnie traktowała jak domownika. Dotykać kociaków jednak nie próbowałam. Po co mamę stresować. Może koleżanka dyskretnie fotkę zrobi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hardware keyloggers are not like pc keyloggers, they are possible to use it!
    To avoid tampering of the software might be at your service to get it to pick it up, try this.


    Have a look at my weblog - key logger

    OdpowiedzUsuń