Pages

wtorek, 30 listopada 2010

BIG FREEZE

Swiat zwariowal bo w Anglii spadl centymetr sniegu. Szkoly pozamykane, ludzie nie ida do pracy. Smieci nie zabrane, poczta nie dostarczana bo na chodnikach i ulicach lezy 1cm bialej warstwy, ktora przeraza wszystkich. Smiesne to naprawde. W porownaniu do Polski to na prawde nie wiem czego ci ludzie panikuja. Coz, nic na to nie poradze. Ja do pracy sie wybieram. Na szczescie maz pracuje na pozniej to zostanie z synem. Tak wyglada moja ulica z okna 




A tak moj samochod. Ten caly straszny snieg sie juz topi w trakcie pisania tego posta :)


Na reszcie :))))) zrobilam ta czapke dla mojego biednego dziecka. Szalik juz tez w robocie.



A tak sie prezentuje na malym wlascicielu. Jest wystarczajaco "chlopieca" i nie wyglada jak dla dziewczyny
wiec jestem zadowolona. Czapka bedzie noszona i lubiana. Polowa sukcesu za mna, szalik sie podoba ufff.



 A to moj nowy projekt. Szal  Flaming Flowers. Wzor z Ravelry, ale rowniez jest dostepny na http://dagi35.blox.pl/strony/flamingflowers.html Musialam go troche zmodyfikowac bo nie wydaje mi sie ze mam wystarczajaca ilosc wloczki.


 Na razie tylko poczatek ale bedzie postepowal bardzo szybko bo to present na Secret Santa dla jednej z kolezanek z pracy




Na razie to tyle ide zmagac sie ze sniegiem i mrozem. Wolalabym sie zaszyc gdzies z drutami i kawa :) Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Hmmm no cóż kto by pomyślał że śnieg to taki kataklizm. Czapeczka pierwsza klasa wcale się nie dziwię że jest lubiana, szalik też się świetnie zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki wielkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie śmieszne ja mam codziennie rano przed swoim blokiem śniegu po kolana. Nikt nie panikuje. W końcu jest grudzień więc co się dziwić. Fakt, że jest to uciążliwe, ale bywało gorzej. Czapka fajna a szaliczek super się zapowiada. Pozdrowionka przesyłam zimowe z Polski

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje bardzo. U nas dzisiaj zima na calego. mnostwo sniegu i temperatura -5 brrr
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super czapka i najwazniejsze, ze dziecku tez sie podoba. Akurat sie przydala. Tez nie znosze zimy.

    OdpowiedzUsuń