Pages

poniedziałek, 15 listopada 2010

Furry Friends

 Chcialabym przedstawic moich malych futrznych przyjaciol. To Jimmy i Jeremy swinki mojego syna. Kupilam je dla niego na urodziny jak mialy 6 tygodni i sa z nami juz od trzech miesiecy. Jak widzicie sa pocieszne i bardzo przyjazne. Moj syn mial sie nimi zajmowac, czyscic klatke i je karmic, ale oczywiscie ja musze zjmowac sie wiekszoscia. Prawde mowiac nie mam nic przeciwko temu.


Jeszcze raz dziekuje Antosi za to ze powiedziala mi o Ravelry. Nigdy wczesniej nie przegladalam stron internetowych w poszukiwaniu wzorow na druty i musze przyznac ze bardzo mi Ravelry przypadlo do gustu. Bede dziergala male legowisko dla moich futrzakow. Mam nadzieje ze je polubia a wzor znalazlam wlasnie na Ravelry.

Pamietacie jak pisalam o czapce dla mojego syna? Niestety jeszcze sie za nia nie wzielam. Wydziergalam za to sweter zapinany z wzorami "z glowy". Moj syn jest zachwycony



A tak wyglada w przyblizeniu


A szalik ktory robilam dla mojej kolezanki prezentuje sie jak na zdjeciu. Na zywo kolory bardziej wyrazne. Nie wiem czy cos nie tak z moim aparatem czy to swiatlo jakos tak dziwnie zawsze pada ale kolory nigdy nie wychodza tak jak powinny byc.


Mam nadzieje ze sie jej spodoba




Z blogu na szybko pozdrawiam serdecznie :)



10 komentarzy:

  1. Z tym opiekowaniem sie zwierzatkami to jest tak, ze na poczatku wszyscy sa chetni. Sympatyczni domownicy.
    No pewnie, ze synio cieszy sie sweterkiem, bo jest super. No i teraz moze i czapke kiedys dostanie.
    Ciesze sie, ze ravelry podoba Ci sie. Jest jeszcze wiele miejsc z ladnymi wzorami. Podrzuce Ci niebawem linki. Przydaja sie czesto, wiem sama po sobie.
    serdecznie Cie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek i szalik też super. Koleżanka z szalika na pewno będzie zadowolona.
    Świnki są kochane. Ja mam w domu aż 3 świnki samiczki. Były dwie a od pewnego czasu mam 3. Jeden chłopak chciał oddać ze względu na alergię to przygarnęliśmy tą trzecią. To kochane zwierzątka i bardzo inteligentne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zrobisz im legowisko to koniecznie umieść na blogu może się zainspiruje. Ja naszym uszyłam hamaki. Świnki bardzo je lubią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Antosiu dziekuje. Moze zapowiadaned sniegi w nastepnym tygodniu zmobilizuje mnie wreszcie do tej czapki. Bedzie z tej samej wloczki jak sweter. Nastepny projekt dla mnie na pewno bedzie czerwony. Zainspirowalas mnie. Pozdrawiam

    Eve-jank. Hamaki? Musza byc super. Chcialabym je zobaczyc. A swinki faktycznie sa kochane, moje to chlopaki. Legowisko bedzie gotowe niebawem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosie są wprost przepiękne, powiem szczerze że na ogół nie widuję czarnych a są ,śliczniutkie.
    Sweterek pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje bardzo. Pani od ktorej je kupilam mowila ze czarne i szare sa bardzo nietypowe. Jak dorosna maja ponoc wygladac jak duze pompony :) sa pocieszne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Basia u mnie na blogu zdjęcie hamaków dla świnek. Napisałam też jak zrobić takie hamaczki Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie radzę robić legowisk dla świnek z tkanin lub dzianin. Istnieje ryzyko, że je zjedzą. Moja Pyza wrąbała metr bawełnianej tasiemki, a Anty wygryza mi dziury w ubraniach.

    OdpowiedzUsuń