Pages

niedziela, 24 października 2010

Sunday Mornings

Uwilelbiam niedzielne poranki. Wszyscy jeszcze spia a ja schodze na dol do mojego koszyka pelnego welny zasiadam w fotelu, parze kawe z mlekiem i dziergam. Dzisiaj mam wiecej wolnego bo moj syn poszedl z tata grac w pilke bo dzien bardzo ladny i swieci slonce. Mam wiecej czasu zeby porobic na drutach i przygotowac sie psychicznie na nastepny tydzien w pracy. Tam gdzie pracuje trzeba sie psychicznie przygotowac na kazdy dzien. Nie jest latwo ale a drugiej strony codziennie czuje ze robie cos dobrego dla kogos kito przechodzi przez niejednoktrotnie najtrudniejszy moment w zyciu.
Odwiedzilam moja kolezanka, ktora rowniez ma bzika na punkcie robotek i mieszka na wsi w slicznym drewnianym domku (utaj nazywanym cottage, jednakze nie ma nic wspolnego z chatka :)). Poszlysmy do pobliskiego sklepu na zakupy wloczkowe i ku mojemu zaskoczeniu znalazlam tutaj ten oto kuferek (nie wiem czy to dobra polska nazwa? :)) na robotki. Mialam taki jak tylko zaczelam robic na drutach. Mama podarowala mi pare klebkow welny i druty i taki sam kuferek. Musialam go miec.


Jak juz wczesniej pisalam robie duzo roznych robotek w tym samym czasie. Nie moge sie nigdy skoncentrowac tylko na jednej bo nudno. W tym samym sklepie z wloczkami w ktorym kupilam kuferek kupilam czarna wloczke Sirdar Balmoral 72% wool, 25% Alpaka, 3%silk zeby zrobic ta oto tunike ktora "chodzi" juz za mna pare miesiecy.
Zdjecie pewnie nie bardzo uwidoczni wzor bo nie mam scaneru i zrobilam zdjecie gazecie. Gazeta polska od mojej kochanej mamy przeslana poczta juz kilka lat temu - Mala Diana


A oto jeden z moich przodow jeszcze nie zblokowany. Dol robie na bardzo grubych drutach 9mm azeby uzyskac efect "przeswitu". Warkocze w pasie robie drutami 5mm i reszte przodu na 5,5mm. Na razie mi sie podoba ale zobaczymy co bedzie dalej.

Zrobila sie zimno wiec kupilam troche wloczki zeby zrobic mojemy synkowi czapke i szalik. Nie wiem jaki wzor pasuje dla chlopcow. Moj syn ma 7 lat i nie chce niczego co przypominaloby dziewczyny. Czy ktos zna jakis typowo chlopiecy wzor czapkowy?
Pozdrawiam i milej niedzieli







4 komentarze:

  1. Basiu, tez tak lubie, wstac wczesniej niz wszyscy i dziergac przy kawie. A latem to wszystkie pogodne poranki spedzam na tarasie z kawa i robotka. Kuferek kupilas super, zmiesci sie do niego sporo klebkow. A tunika zapowiada sie bombowo. Tez lubie miec kilka robotek zaczetych, jedna sie znudzi, biore druga.
    Jesli chodzi o wzor na czapke i szalik dla chlopca, to poszperam w swoim archiwum i dam znac, co znalazlam. Dziekuje za odwiedziny na moim blogu i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo za odwiedziny. Nie moge sie juz doczekac wzorow. Jeszcze calkiem cieplo ale chce sie juz przygotowac na zime bo maluch lubi jak w glowke cieplo :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, niewiele znalazlam, znaczy sie archiwum mam spore, ale jak cos trzeba to trudno znalezc (a wciaz mi sie wydaje, ze dobrze prowadze swoje archiwum). Moze tutaj http://www.straw.com/cpy/free_patterns.html cos znajdziesz

    serdecznie pozdrawiam antosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki wielkie Antosiu zagladne na ten link. Dopiero dzisial zobaczylam ten komentaz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń