Pages

czwartek, 2 lutego 2012

Ale zimno

Ale u nas zimno. Brrrrrrr. Niby tylko pare stopni ponizej zera, a wydaje sie ze wiecej niz -10. To zimno sprzyja robotkom, bo nigdzie mi sie nie chce isc tylko siedziec i dziergac. 
Ostatnio cierpialam na bezzennosci i zrobilam wiekszosc swetra ktory chodzil za mna od ubieglej zimy. 

W tym miesiacu moje urodziny i az boje sie pomyslec jaka juz jestem stara ha ha :) Najbardziej to chyba wiek sie czuje patrzac sie na swoje dzieci. Moj juz mi siega prawie pod brode i nawet nie chce juz sie przytulic do mnie przed szkola bo obciach :(
No coz takie jest zycie mam tylko jego jednego a dzieci tak szybko rosna.

Ale wrocmy do wloczek i robotek.
Nigdy nie pokazywalam tej opaski, ale skonczylam ja jeszcze przed swietami i byla ona prezentem gwiazdkowym. Podobala sie bardzo a zrobiona jest z pozostalosci Pimposhkowej welny.
Robiona na drutach a wykonczana na szydelku.



Ten sweter z Malej DIany mialam na oku juz ubieglego roku. To polaczenie szydelka i drutow. Cale wdzianko jest wykonane na  szydelku i wykonczone na drutach



 Zrobilam juz tyl i dwa przody   :)



A to maly przerywnik :) Mam dwie kolezanki w ciazy. Jedna juz prawie rodzi a druga dopiero w czerwcu. Ta co miala urodzic 27 Stycznia nie wie co bedzie miala a ta co w Czerwcu bedzie miala chlopczyka.
NIe moge sie juz doczekac zeby zobaczyc maluszki. Jak mamy pozwola to zrobie zdjecie i umieszcze na blogu

Moje Kochane, dziekuje za wszystkie mile komentarze.
Pozdrawiam :)


3 komentarze:

  1. Miło, że dałaś znak życia. Zima, jak widać ma swoje prawa i korzysta z nich. U nas, wyjątkowo jest bardziej wiosennie niż zimowo, ale zima z pewnością prypomni sobie i o nas.
    Opaska bardzo gustowna.
    Sweter będzie super. Też kiedyś zwróciłam na niego uwagę, ale ja mało szydełkowa jestem. Serwetkę to jakoś wydłubię, ale spuszczanie na pachy, dekolty...
    A dzidziusiowy jest słodki.
    Serdeczne pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu u mnie dziś było 25 na minusie,ale jakoś daję radę, owcza wełna mnie ratuje :)) Dziergadełka suuuuuper, a wiekiem się nie przejmuj, przecież pesel się nie liczy, a młodym duchem można być zawsze. :))) Już dziś życzę Ci wszystkiego najlepszego !!!!
    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Basiu! U nas straszne mrozy poniżej 20 stopni, wczoraj było rano-22 masakra. Nie chce się z domu wychodzić. Urodziny widzisz ja miałam wczoraj. Trzeba patrzeć pozytywnie w przyszłość. Ładna opaska i prezent dla koleżanki dzidzi. Twój sweterek ładnie się zapowiada. Trzymaj się ciepło w te mrozy-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń