Pages

piątek, 13 kwietnia 2012

Raglan od gory (czesc pierwsza)

Nareszcie zabralam sie za robienie swetra od gory. Bedzie to podomowy zwykly z pozostalosci roznych wloczek. W pelni skorzystalam z Pimposhkowego przepisu na raglan ktory mozecie znalezc tutaj.
Przepis jest tak dokladnie rozpisany, ze nawet taka nowicjuszka jak ja, ktora nigdy w swoim zyciu nie probowala niczego od gory, bez trudu sie polapala.
Skorzystalam rozniez z pomocnej tabelki do rozliczen, ktora Gosia zalaczyla w opisie. Tak to wszystko sprytnie sie laczy w jedna calosc, ze az milo patrzec.
Moje rozliczenia sa troszeczke tylko inne niz te ktore Gosia podaje jako przyklad. Pewnie dlatego, ze wloczka troche grubsza to mam mniej oczek.
Korzystajac z tego rozliczenia, kazdy bez problemu bedzie mogl znalezc wielkosc dla siebie i jest to bardzo proste .



 Niestety jeszcze nie zabralam sie do zakupu drutow KP wiec musze sie meczyc z dwoma drutami z zylka zeby zrobic te zdjecia.
Chcialam sweter zapinany i jakos sama zaczelam kombinowac to cos pod szyja, ale nie wiem czy to dokladnie to co chcialam. Nie mam  pojecia jak mozna formowac dekolty uzywajac tej metody, a jak w ogole z wzorami? Ja robie ten sweter zwyklym garterem, tzn samymi prawymi to ze wzorem nie ma problemow.  






Tak to na razie wyglada. Nie moglam zrobic ladnych zdjec bo zylka mi sie wygina jak glupia.
Mam  nadzieje ze juz jutro bede mogla napisac czesc druga :)
Jesli macie jakies pomysly na to jak formowac dekolt prosze piszcie
Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wychodzi. Z tej rozpiski Pimposhki pewno skorzystam. Jeszcze nigdy nie robiłam swetra od góry. Dekolt w szpic może zrób sama nie wiem. Ja takie lubię do szpica:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo. Sprobuj robic od gory ja tez nigdy sie nie pokusilam. Rozpisane super. Ja tez lubie szpice :) pozdrawiam

      Usuń
  2. A ja po cichu liczylam, ze zabierzesz sie za kakaową włóczkę :).... bardzo sie ciesze, ze opis Ci pomogl, mam nadzieje, ze sweterek bedzie lezal jak ulal. Ja chwilowo mam juz dosc robienia od gory (trzy ostatnie swetry) i teraz robie Whispy, ktory zaczyna sie od... rekawa :).

    I nie zdazylam Ci jeszcze pogratulowac nowego autka! Super! Kolor cudny (taki jak moj) i niech Ci sie spisuje tak dobrze jak Franek (z tego co pamietam Franek nie byl zly i odszedl na zasluzona emeryture). :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, kakaowa chce przenaczyc na sweter nietoperz. Nigdy takiego nie robilam a fajnie kolory sie powinnyb polaczyc.
      Ten od gory robie z resztek bo tak sobie mysle ze jak sie nie uda to nie bedzie mi zal.
      Nidy nie zaczynalam swetra od rekawa hihi.

      Autko sie spisuje na razie dobrze. Nie przywyklam do wszystkich wygod jakie w takim autku so. Wczesniej nawet nie mialam wspomagania w kierownicy ha ha.
      Masz racje Franek by niezly pomimo sedziwego wieku. Jeszcze nie znalazlam imienia dla tego nowego nabytku. Buziaki :)

      Usuń
  3. Podobają mi się sweterki z okrągłym dekoltem,ale zapięte na wysokości biustu.Wtedy jest fajne pęknięcie.
    Zapowiada się świetnie.Ja robiłam tylko na okrągło...Fajny to sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się ciekawie, jak pokażesz całośc to pewnie i ja będę próbować zrobić podobny, bo będzie tak fajny !

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek super Ci idzie :) ja tez wlasnie skonczylam swoj pierwszy od gory reglanik i jestem mega zadowolona :) korzystalam z rad pimposzkowych bardzooo sie przydaly, zycze powodzenia :)Aśka

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem starszą osobą ,słabo znam się na komputerach,ale mam prośbę Basiu-jak wejść na twoją stronę z dokładnie rozpisanymischematami,np-chodzi mi oten sweterek od góry rozpinany na zyłce ,na okrągło.NIE umię sobie poradzić a nie mam kogo się spytac jak to działa Zkomentarzy wynika ,ze panie jakoś sobie ztym radzą

    OdpowiedzUsuń