Pages

niedziela, 3 lipca 2011

Leniwa niedziela


Nareszcie sie zabralam do pisania bloga. Nie moglam sie w ogole zmobilizowac. Jestem juz i postaram sie byc bardziej zorganizowana. Dziekuje za wszystkie komentarze

Violu dziekuje bardzo. Masz racje taki sweterek to do wszystkiego pasuje, musze jeszcze jeden popelnic w troche bardziej uniwersalnym kolorze.
Anka dziekuje
Anust haha faktycznie pasuje, pozdrawiam 
Chmurko zdjecie z telefonu to pewnie dlatego nie bardzo widac, pozdrawiam
Malaala dziekuje
Antosiu dziekuje bardzo, rzeczywiscie male zdjecie i nie da sie powiekszyc bo  robione telefonem. 
Magnolio dziekuje, szczerze mowiac zgranie kolorystyczne nie bylo zamierzone haha, dziekuje
Eve-jank dziekuje

Strasznie sie rozleniwilam. Nie chce mi sie nawet dziergac. Cos chyba ze mna nie tak. Pomimo tego ciagle cos jednak dziergam. Wydziergalam ostatnio  torebke z kwiatkami. Calkowicie moj projekt, moj wzor etc. Robilam na czuja. Nie mialam ani wzoru, ani nie liczylam oczek. Torebka nie ma w zasadzie przeznaczenia, bo pomysl narodzil sie w mojej glowie i musialam szybko cos z tym zrobic haha :)
Pokazalam w pracy i juz sie chetni  na nia znalezli. Torebka poszla do mojej znajomej z pracy. Jej synowa robi i sprzedaje bizuterie i bardzo spodobalo sie jej moje dzierganie (to dla niej bylo dziergane Abrazo 2). Planuje torebke umiescic w swoim sklepie, tak wiec trzymajcie kciuki.
A oto torebkia w wersji wypchanej i lezacej



Tak jak mowilam ciagle cos dziergam. Dlatego ze pogoda sie znacznie poprawila postanowilam skonczyc moja biala bawelniana bluzeczke. Juz prawie mam dol jeszcze brakuje do tego gory.



A teraz juz uciekam . Bede przed telewizorem ogladala Wimbledon final. Pozdrawiam wszystkich

7 komentarzy:

  1. Ho ho koleżanko, może zrobisz karierę :) trzymam kciuki żeby torebka poszła za dobrą cenę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka super,a bluzeczki dół bardzo ładny!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka bardzo ladna, pasujaca do "powstajacej" bluzeczki i do czerwonego sweterka. Mysle, ze pojdzie za porzadne pieniadze. Moze bedziesz musiala rozpoczac masowa produkcje...

    OdpowiedzUsuń
  4. No torebeczka naprawdę świetna!!!Może się uda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba 3mam kciuki. Na pewno komuś wpadnie w oko. Bluzeczka super się zapowiada-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka zapowiada się interesująco, ciekawa jestem efektu ;) a torba świetna, więc nic dziwnego że zaraz się nią ludzie zaczęli interesować, trzymam kciuki za wystawianie prac w sklepie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba rewelacyjna!!!! Trzymam kciuki za sprzedaż:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń