Pages

wtorek, 17 maja 2011

Blogger zwariowal

Ale sie porobilo z bloggerem! Napisalam posta i przeczytalam jeden komentarz. Na drugi dzien patrze, a komentarzy nie ma. Cos mi sie tez porobilo z blogiem, ze w ogole sie nie moglam na niego dostac. No coz, czasami tak bywa i nie bede sie z tego powodu nerwicowac hahaha. Dziekuje za komentarze od Eve-Jank i Ta Magda. Jak bylo wiecej to przepraszam, ze nie odpowiem, ale ich nie widzialam

Robotkowo mialam maly zastoj. Jak juz pokonczylam wszystkie pozaczynane robotki tak mi sie jakos pusto zrobilo i nie wiedzialam za co sie zabrac. Dobrze, ze mialam niebieska bawelne na letnia bluzke dla kolezanki. Musialam pruc dwa razy, bo najpierw byla za mala a pozniej za duzo. Kolezanka urodzila niedawno dziecko i juz wrocila do swojego dawnego rozmiaru. Wloczka to Patons 60%welna i 40% akryl. Calkiem fajnie sie szydelkuje. Jest miekka, ale troche za gruba jak dla mnie na letnie bluzki. To chyba uroki bawelny.  Uzywam szydelka 5mm. Kolezance sie podoba to sie juz nie mieszam. Ja lubie wloczki troche ciensze i bardzo miekkie. Szydelkuje przody i plecy razem. Na razie mam tyle


 Tak wzor wyglada w przyblizeniu

 Znalazlam dzisiaj mala pasmanterie niedaleko mojego domu. Mieli tam taka bawelne. Pomyslalam ze wezme i wyprobuje bo mi cos chodzi po glowie. :)
Zaczelam tez robic torebke na szydelku i pokaze jak juz skoncze bo tak jakos nijak na razie wyglada. Chcialabym ta bawelne pofarbowac moze, zobaczymy ;)


Juz niedlugo jade do Polski.Nie wiem czy komentowal ktos na temat kart debetowych w Polsce z mojego poprzedniego posta. Prosze dajcie znac jesli cos na ten temat wiecie. Po prostu nie wiem czy powinnam wyciagac pieniadze z konta i brac je ze soba czy co. Fajnie by bylo po prostu placic karta debetowa z Anglii.
Pozdrawiam wszystkich. Mam nadzieje ze juz wiecej problemow z bloggerem nie bedzie :)

9 komentarzy:

  1. Oj bloger napsuł nam krwi to fakt. Bluzeczka ma fajny wzór i kolor, więc koleżanka powinna być zachwycona. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. mój blogus też szalał, a o kartach nie mam pojęcia:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, nie wiem jak to jest w Jaroslawiu bo to drugi koniec Polski ale ja w Swinoujsciu bez problemu wszedzie place moja karta debetowa, kredytowa tez. A zazwyczaj biore ze soba troche funtow, wymieniam w Kantorze tak aby miec pare stowek Polskich zeby np. kupic gazete w kiosku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha a w razie czego to zawsze mozna wybrac kase z bankomatu, ale wtedy to dosc spora prowizja jest (zalezy od Twojego banku wiec dokladnie nie wiem) znaczy sie bardziej oplaca sie placic karta niz podejowac gotowke w bankomacie (dlatego woze funty na wymiane).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam konto w Lloydsie i mi chyba pobiera jednego funta za wybranie pieniędzy ,a przy płaceniu chyba też ale nie jestem pewna.Przelicznik średni jak to w bankach.Ja zawsze trochę gotówki biorę i zamieniam .A,że mi zawsze braknie to po prostu wypłacam lub płacę za zakupy przy kasie.Jakoś mnie to zrujnowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wzorek i kolorek śliczny ,letni :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wychodzi ta bluzeczka. Podoba mi sie ten wzor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ta bluzeczka wychodzi. Wzorek ładny. Mam tez bluzkę zrobiona podobnym wzorkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie :) też bym sie nauczyła kiedyś! :)

    OdpowiedzUsuń